2014. május 25., vasárnap

Körmök

Sziasztok!

A mai napra egy körmös bejegyzést hoztam Nektek, melynek főszereplői az AVON új, gélhatású lakkokat tartalmazó kollekciójának Lavender Sky elnevezésű darabja, valamint a Claire's Blingtastic elnevezésű szivárványszínű csillogó glitteres lakkja.


Amikor a szegedi Avon kontakt pontba belépve megláttam a sorba állított gél lakkok szivárványát, rögtön tudtam, hogy lesz még dolgunk egymással, de akkor még csak üvegben csodáltam őket. A következő alkalommal viszont már ki is próbáltam két színt, a Lavender Sky és a Dazzle Pink árnyalatokat. Talán a közeledő nyár lehetett az oka, de rögtön ezeket a gyönyörű, vidám cukorkaszíneket szúrtam ki magamnak. A kifestett körmeimet nézegetve biztos voltam benne, hogy a következő rendelésemben szerepelni fog ez a két lakk, és alig vártam, hogy végre megérkezzenek. Mivel pedig mostanában előszeretettel díszítem a körmeimet csillámokkal (olyan szépek, ahogy a napsugarak megcsillannak rajtuk *.*), egy szomorkodós délutánon nyakamba vettem a szegedi Árkádot  megfelelő, ehhez a gyönyörű levendula lakkhoz illő csillámos körömlakkért. A sikertelenségtől már-már elszontyolódva végül a Claire's-be vitt az utam. Ott még sosem vásároltam körömlakkot, mindig csak nézegetem őket, ugyanis az árukat (leginkább 790-990 Ft) sokalltam értük. Most viszont nem volt kérdés, hogy ez a gyönyörűség velem jön. Mintha tündérek partiznának ebben az üvegben :) Megtaláltam tehát a tökéletes párost, már csak ki kellett próbálnom őket együtt.

Kezdjük tehát a Lavender Sky lakkal. Eredeti áron 1449 Ft,  a májusi kampány során azonban 1 db termék 999, míg 2 darab 1598 Ft, a júniusi katalógus azonban darabonként 899 Ft-ért kínálja. Az Avon olyan, gél hatású körömlakkot ígér nekünk, mely 3 funkciót lát el egyben: alapot, színt akár már egy rétegben és fedőréteget. Ezt olvasva úgy döntöttem, hogy szokásomtól eltérően nem fogok alaplakkot felvinni a körmeimre, így azonnal lakkozásba kezdtem. Az egy rétegben tökéletes fedés valószínűleg csupán a sötétebb árnyalatoknál teljesül, azonban ez nekem nem jelentett gondot, ugyanis két réteghez vagyok szokva, és a 2. réteg már megszüntette a kezdeti csíkosságot is. Az eredmény egy egyenletes, gyönyörű, levendula lila szín, bár én bevallom, kacérkodtam egy fedőlakk felvitelével, hogy kicsit fényesebb legyen az összhatás.

 

A csillámos csodával annyi gondom van (de ez nem ennek a lakknak a hibája), hogy nagyon nehéz egyenletesen felvinni. De itt vége a negatívumoknak, ennyi. Imádom, tele van cukorkaszínű csillámokkal, csíkokkal, négyzetekkel és hatszögletűekkel. Szerintem bármilyen lakkot fel tud dobni, de az biztos, hogy minden pasztell és cukorka színű köröm TÖKÉLETES kiegészítője. Megvásárolható a Claire's üzletekben 990 Ft-ért.


 

Ez a manikűr 6 napig volt rajtam (ritka az ilyen) és csak néhol kopott meg kicsit a festés a körmeim szélein. Összességében elmondhatom, hogy hatalmas kedvencem lett mindkét lakk és a köztük lévő összhang. Biztosan sokat fogok utánuk nyúlni a nyár folyamán, de ez a lila még a sötét színek téli egyeduralmát is megtörheti nálam. :)

Hogy tetszik ez a manikűr Nektek?
Próbáltátok már ezeket az AVON lakkokat?Ismeritek a Claire's lakkjait?

Lilly

Ui.: Bocsánat a szörnyű képminőségért, az albérletemben egyszerűen nem lehet értékelhető képeket készíteni. Remélem, hogy júliusban egy új, napos helyről folytatom a blogolást :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése