2014. június 26., csütörtök

Arcápolási rutinom #1

Gondoltam leírom Nektek, hogy milyen az én arcápolási rutinom, hátha segít valakinek. Nem hinném, hogy szaktekintély vagyok a témában, de nekem ez bevált, hátha másnak is. :)


Reggel gyakorlatilag ahogy felkeltem rögtön lemosom az arcom a Manna Tündérkert szappannal, amit a meleg vízzel benedvesített bőrömre körkörös mozdulatokkal kézzel viszek fel. Pár pillanatig hagyom csak hatni, rögtön neki is esek a lemosásnak, a folyamat végén pedig hideg vízre váltok és azzal is átpaskolom az arcomat. Ezután a görgős, hűsítő szemkörnyékápolóval körbekenem a szemem, majd belepaskolom a krémet, végül kedvenc nappali krémemmel bekenem az egész arcom. Mostanában az görgős pattanáskrémet is használok  az érintett területekre, mind az esetleg előbújó pattanásokon, mind pedig a megmaradt hegeken alkalmazom. 
Ezután megyek dolgomra, elkészítem a reggeli zöld teámat és turmixomat. Miután ez utóbbit elfogyasztottam, jöhet a sminkelés: az utóbbi időben alapozó helyett CC krém (felüdülés!), korrektor a bőrhibákra, majd végül mattító púder. Nagy szükség van erre az utóbbi lépésre, különben ugyanis a T-vonalam még csúnyább dolgokat művel velem. A következő lépésben átfésülöm a szemöldökömet, pár ceruzavonással egyenletessé teszem, majd jöhet az ecset és az arcpirosító. Minden esetben por állagú pirosítót használok, nekem a krémes formula nem jött be. Az utolsó lépés pedig a szempillaspirál, ami nélkül az eddigi összes dolog semmit sem ér, enélkül szürke egérke vagyok. :D Még a végén jöhet egy ajakápoló, szájfény vagy rúzs is, hangulattól függően. Nos, hát ez kell ahhoz, hogy utcára engedjem magam.

Ha munka után vagy később hazaérek, és tudom, hogy már nem megyek sehová, micellás vízzel eltávolítom az arcomról a sminket (kivéve a szempillaspirált), hogy lélegezhessen a bőröm. A teljes, Manna Éden szappanos arclemosást már csak lefekvés előtt, zuhanyozás közben végzem el. Ezután éjszakai krémmel és egy dúsabb állagú szemkörnyékápolóval készítem fel az arcom az éjszakai pihenésre.

Emellett heti egy alkalommal zuhanyzás előtt negyed órával felkenek egy mélytisztító arcpakolást, boltit vagy saját készítésűt.

Van valami kérdésetek? :)

Lilly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése