2014. június 1., vasárnap

AVON 2014/7.

A június kezdetével életbe lépett az AVON új, 7. kampánya, így gondoltam mutatok Nektek pár ajánlatot, amire érdemes figyelnetek. :)



Kezdjük rögtön egy újdonsággal. A Naturals irányvonal kellemesebbnél ennivalóbb illatokkal lep meg minket szezonról szezonra, hát ez sem kivétel. Az orchidea és a feketeáfonya két nagy szerelmem, így nem is volt kérdés, hogy teljesen fel fog dobni ez az illatkombináció, de hogy még szett akció is legyen, hát ez már igazán kihagyhatatlan. Úgyis kerestem nyárra valami testpermetet, amelynek a viselése sokkal kellemesebb a forró nyári napokban, mint a parfümöké. Testápoló és tusfürdő pedig bármikor jól jön.



Egy korábbi, körmös bejegyzésben már elmeséltem érzéseimet az gel finish lakkokkal kapcsolatban, így tudhatjátok, hogy a Dazzle pink és a Lavender sky árnyalatok vannak birtokomban. Tapasztalataim alapján ezeket a termékeket csak ajánlani tudom, és ebben a kampányban az áruk is igen kedvező szerintem. Ne hagyjátok ki!


Bár korábban alapozót használtam, egyre kevésbé szerettem egy ilyen drasztikus réteget az arcomon, így a jó idő közeledtével nem volt kérdéses a számomra, hogy megpróbálkozom valami könnyedebb formulával. Ekkor próbáltam ki az Avon CC-krémjének Ivory színű változatát, amivel teljesen meg vagyok elégedve. Fed annyira, amennyire igénylem, a színe tökéletesen illeszkedik az arcomhoz és teljesen kellemes, észlelhetetlen réteget képez a bőrömön. De akik mégis az alapozóra szavaznak, annak is tartogatnak pénztárcakímélő, ugyanakkor jól teljesítő megoldást.


Bár az ANEW-t tapasztalataim szerint általában "Anyu"-nak könyveljük el, és úgy vagyunk vele, csak az idősebb korosztály számára nyújtanak (egyébként nagyon jól teljesítő) termékeket, észre kell vennünk a Vitale 25+ kollekciót, ami a fiatalabb korosztályt veszi célba. Ami, valljuk be, igazán ritka, ugyanis ez az a korosztály, akik már általában kinőttek a teenagereknek szánt termékek célközönségéből, viszont még nem szeretnének 30+-os termékeket használni. Most jó megoldást nyújtanak a termékek kipróbálására az elegáns neszeszerrel elérhető utazáshoz ajánlott (15 ml-es) kiszereléssel. A nappali és éjszakai krém a sminktáskával csupán 1999 Ft. 


Lábápolós bejegyzésemben már említettem egy Avon krémet, amely kifejezetten a lábak puhítására és nyugtatására szolgál, és el kell mondanom, hogy ha lábápolásról van szó, én csak is Avon terméket használok. Megfizethető áron jó minőségű krémekhez, lábradírokhoz jutok hozzá, kell ennél több? Számos formula közül választhatunk az elérni kívánt hatás érdekében.


Itt a nyár, és már a májusi melegekben is megtapasztalhattuk, milyen erősen üt a nap. Nekem személy szerint a kb. 5 perces, munka utáni buszmegállóban álldogálás alatt is leégett az arcom, úgyhogy nem szabad figyelmen kívül hagyni a nap káros sugarai elleni védekezést. Most jó kis akció keretén belül választhatunk 17 termék közül.

Ti kinéztetek már valamit a katalógusból? Mit rendeltek meg ebben a hónapban?

Lilly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése